נגישותדלג לאזור תוכן מרכזי

מוקד, ביטחון ושיטור קהילתי


מוקד עירוני 108 או 9078150  
טלפון: 9078154
פקס: 9078152

כתובת: רח' אבן גבירול 3

מוקד עירוני אלעד הוקם במטרה לשפר ולייעל את השירות העירוני לתושב בנושאים רבים ומגוונים.
המוקד משמש כתובת מרכזית לפניות הציבור –בקשות בירורים ותלונות על מפגעים שונים.
בקשות התושבים מועברות ישירות למחלקות העירייה השונות בצורה ממוחשבת והמוקד עוקב אחר ביצוען.
המוקד מרכז את השליטה והבקרה ופועל כמרכז שליטה בשעות חירום ובאירועים מיוחדים.

שעות פעילות ויצירת קשר

24 שעות ביממה
טלפון:      108 (מכל טלפון גם מסלולארי בתחומי אלעד) 03-9078150
דואל:        moked@elad.muni.il  
פקס:        03-9078118

המוקד במוסדות החינוך בעיר

על מנת לסייע לקבט"י מוסדות חינוך עוקב המוקד בצורה יום יומית על הגעת השומרים לעמדתם במוסדות החינוך ואף עוקב בעזרת תוכנה מיוחדת על גלאי אש ומצוקה במוסדות החינוך ומסייע במתן תגובה מיידית בעת הצורך.

בקרה ופיקוח

כחלק מהבקרה על ביצוע המחלקות מועבר מידי חודש ,מידי רבעון ובסיומה של כל שנה דו"ח מפורט לראש העיר ומנכ"ל העירייה על ביצוע המחלקות השונות תוך מעקב על סגירת פניות ובדיקות מדגמיות שהפניות אכן טופלו לשביעות רצון הפונה.
לקראת שינוי ורענון אנו נערכים במוקד להחתמת המחלקות השונות על אמנת שירות לתושב שבה יגודר משך זמן הטיפול בכל פניה ופניה ומחלקות העירייה יבצעו זאת על פי זמן תקן מוגדר מראש.

נתונים

  • מידי חודש מתקבלות במוקד העירוני כ1000 פניות בנושאים שונים בממוצע.
  • בשנת 2007 התקבלו במוקד- 7,196  פניות.
  • בשנת 2008 התקבלו במוקד- 9,273  פניות.
  • בשנת 2009 התקבלו במוקד- 11,727 פניות.
  • בשנת 2010 התקבלו במוקד - 14.348 פניות.
  • בשנת 2011 התקבלו במוקד העירוני-11,402 פניות.
  • בשנת 2012 התקבלו במוקד העירוני-11,465  פניות

עיר ללא אלימות פריסת מצלמות אבטחה בשטחים ציבוריים בעיר:

  ·         מצלמה מתכוונת (ptz) רחוב הריף ליד מוסדות אוהל אשר.

·         מצלמה מתכוונת (ptz) רחוב שמאי פארק ארכיאולוגי.

·         2 מצלמות מתכווננות (ptz) אמפיארק אבן גבירול

·         מצלמה מתכוונת (ptz) רחוב בן זכאי פינת יהודה הנשיא כיכר אגד.

·         מצלמה מתכוונת (ptz) רחוב יהודה הנשיא כניסה לעיר

·         2 מצלמות קבועות כניסה ויציאה מהעיר

·         מצלמה מתכוונת (ptz) רחוב אבטליון פארק גן מרים מגרש ספורט

·         מצלמה קבועה גן מרים רחוב אבטליון

·         אודיו לדיבור מרחוק אמפיפארק רחוב אבן גבירול.

·         אודיו לדיבור מרחוק גן מרים רחוב אבטליון.

 

 

תושבים יקרים, באפשרותכם להקליד פנייה חדשה, או לבצע  בירור מצב פנייה

האגף לשירותי חירום וביטחון חולש על מערך האבטחה בישוב, כולל ביטחון מוסדות חינוך, בטיחותם, אמצעי מיגון והערכות לשעת חרום.
מסביב לישוב מוקמת ומתופעלת לראשונה בישראל, מערכת משולבת של גדר היקפית ואמצעי תצפית, התראות והרתעה אלקטרוניים "חכמים".

על פי הגדרות כל גורמי הביטחון, מוגדרת אלעד כעיר על קו התפר, באופן המחייב התקנת מרכיבי בטחון, הכוללים גדר היקפית ,כביש היקפי ותאורת גדר וכן החמרה ביחס למרכיבי הבטחון במוסדות הציבור. בסיוע משרד הביטחון ופיקוד העורף הותקנה מערכת היקפית ביישוב, ראשונה מסוגה בארץ, המערכת כוללת אמצעי התראה והרתעה אלקטרוניים מסביב היישוב.

העירייה מסתייעת בתושבים ופעילה בנושא המשמר האזרחי והקמת כיתת כוננות וכו'.

העירייה מפעילה מוקד טלפוני מאויש במהלך כל שעות היממה. כמו כן מפעיל אגף הביטחון סיור ממונע 24 שעות ביממה, הנותן מענה לכל בעיה ביטחונית ומהווה גורם מרתיע מפני ביצוען של עבירות ופעולות אחרות. בעייריה  מנהל אגף ביטחון וקב"טי מוסדות חינוך כמו כן חברות קבלניות המעסיקות כ 60 מאבטחים.

תחומי האחריות של האגף:

  • שירותי חירום ובטחון
    ריכוז אבטחת היישוב.
    הקמה ותחזוקה שלמרכיבי בטחון.
    מל"ח – תכנון והערכות לשעת-חירום אחזקת ציוד ומחסנים.
    קישור ותיאום עם גורמי חירום ובטחון.
  • בטחון ובטיחות מוסדות חינוך
    ריכוז נושא אבטחת מוסדות חינוך.
    הערכות חירום של בתי- ספר.
    ריכוז נושא בטיחות במוסדות חינוך.
    ריכוז נושא כיבוי אש ומיגון:הקמה, תחזוקה וביקורת במוסדות חינוך.
  • משא"ז
    תיאום וטיפוח המתנדבים של משמר אזרחי.
  • שירותי בריאות
    תיאום שירותי בריאות.

אנו  מתחייבים

  1. מענה לקריאה/פניה/אירוע 24 שעות ביממה.
  2. טיפול בפנייה שמחייבת טיפול מיידי (מסכנת ציבור או פוגעת באורח קיצוני באורח החיים) – בדיקה ע"י סייר תוך 10 דקות והפעלת גורם מטפל או כונן בהתאם לאופי האירוע והצורך.
  3. טיפול בפניה שמחייבת טיפול דחוף – בשעות פעילות העיריה הפניה מועברת לאגף/מחלקה/בעל תפקיד לטיפול עד סוף יום העבודה. אחרי שעות פעילות המועצה בדיקת האירוע ומענה ראשוני ע"י סייר, העברת הנושא לטיפול בתחילת יום העבודה שלמחרת. לרבות  טיפול גורמי חוץ כגון משטרת ישראל
  4. העברת פניה לאגף/מחלקה המקצועית – ביום קרות האירוע.
  5. עדכון/דיווח לפניה של תושבים – עדכון על פנייה דחופה יבוצע טלפונית. עדכון על פניה רגילה יבוצע בכתב תוך 14 יום ממועד הפניה.
  6. טיפול במפגע בטחון ובטיחות במוסדות חינוך – בדיקה מיידית ע"י סייר  או קבט מוסדות חינוך ונקיטת אמצעים למניעת סכנה.
  7. אבטחת מוסדות חינוך – עפ"י הנחיות משטרת ישראל ומשרד החינוך.
תאריך עדכון אחרון: 24/04/2017 14:45
מוקד, ביטחון ושיטור קהילתי